iStock

UČINKOVIT TRIK: Ovako ćete naglo popraviti zdravlje, san i koncentraciju te postati bolji u krevetu

Autor: Z.G./Dnevno.hr

Ako imate problema s odlaskom u postelju, treba vam dugo da zaspite ili se često budite, razmislite o ideji rashlađivanja sobe prije spavanja. Znanstvenici tvrde kako je to idealno rješenje. Istraživanja dokazuju da kada se temperatura tijela spusti, lakše zaspimo što pomaže našem zdravlju na više načina.

Kada se temperatura tijela spusti, tako se smiruju i hormoni stresa. Međutim još jedan od benefita za zdravlje jeste činjenica da oni koji žele izgubiti na težini mogu brže napredovati prema svom cilju ako spavaju u hladnijoj sobi.

Osim što ćete brže zaspati, kvaliteta vašeg sna umnogome će se poboljšati. Nećete se buditi preznojeni niti imati potrebu da gurate pokrivače sa sebe. Određene temperature stimuliraju proizvodnju melatonina koji očvršćuje san, ali i pozitivno utječe protiv hormona starenja. Ljepši pol će posebno usrećiti činjenica da melatonin pomaže i s menstrualnim ciklusom tako što ga regulira. Utječe i na promjene raspoloženja, ali i pomaže radu mozga.

Samim time što smanjuje stres, dobar san popravlja raspoloženje. Nakon spavanja u hladnoj sobi, probudit ćete se raspoloženiji i odmorniji, te spremni za izazove koje nosi taj dan, zbog čega mnogo stručnjaka preporučuje da upalite klimu ili otvorite prozor nekoliko minuta prije spavanja.


Autor:Z.G./Dnevno.hr
loading...
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.