Pinterest

Kako isklesati savršene trbušnjake do ljeta? Evo što kaže poznati trener

Autor: ZG/Dnevno.hr

Poznati trener Sam Wood savjetuje kako do ljeta izgraditi savršene trbušne mišiće.

 

View this post on Instagram

 

I started training, not to lose weight but to gain it. When I tell people I used to be incredibly skinny and it was something I was really conscious of I don’t think they understand or believe me. Since discovering training I have gained confidence, I have a belief and first hand understanding of what is possible when you put your mind to it and discovered that when you take care of your body, it usually takes care of you. But most importantly it was the first step for me in my calling, my personal transformation was the catalyst for me to get in this industry and help people. Never did I believe I would have worked with nearly 200,000 people spanning over a 17 year career but this skinny kid is just getting started 💪🏽

A post shared by Sam Wood (@samjameswood) on

1. Uključite sve trbušne mišiće u vježbe

U svoju rutinu pokušjte uključiti vježbu poput one u kojoj su vam noge podignute u zrak, a glavom idete prema koljenima kao da radite trbušnjake. Torzo je potrebno zakrenuti prema van pa ga zadržati stabilnim nekoliko sekundi.

2. Upišite HIIT trening

Visoko intenzivni intervalni trening ima odličan učinak na metabolizam i omogućuje tijelu da sagorijeva salo i nakon što prestanete vježbati.

3. Smanjite unos ugljikohidrata

Važno je imati na umu da vam ugljikohidrati nisu neprijatelj, ali treba ih konzumirati u umjerenim količinama. Ako vam je cilj učvrstiti trbuh, unos ugljikohidrata i šećera morate smanjiti.

4. Fokusirajte se na plan prehrane 8:16

Sam Wood je zagovornik plana prehrane 8:16, što znači da osam sati u danu jedete, a 16 postite. To je odličan način da prestanete jesti grickalice, posebno kasno navečer, a koje su pravi neprijatelj vašeg trbuha.

5. Odmarajte se i oporavite tijelo

Ako ne date tijelu vrijeme za odmor, to će nepovoljno djelovati na vaše hormone i tijelo neće moći učinkovito sagorijevati mast. Odmorite bar jedan dan u tjednu, zagrijte i ohladite tijelo prije treninga, izbjegavajte stres, naspavajte se dobro i uspjeh neće izostati.

Autor:ZG/Dnevno.hr
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.