Owner

Bol u leđima tijekom vožnje: Možete si pomoći jednostavnim vježbama

Autor:

Kako voziti ispravno, a da najmanje opterećujete leđa? Savjeti su: naslonjač sjedala mora biti na 100 stupnjeva u odnosu na donji dio sjedala (taj položaj opušta mišiće i diskove), ruke na upravljaču moraju biti malo savijene u laktovima, ramena vam moraju biti oslonjena na sjedalo.

Bilo bi idealno da vam je rub sjedala udaljen dva do tri centimetra od koljena, ali to je teško postići (osim u vozilima u kojima se namješta donji dio sjedala, odnosno izvlači).

Tijekom dužih vožnji pokušajte blago podići ramena prema glavi i držati ih tako neko vrijeme, oko desetak sekundi – to će poboljšati cirkulaciju krvi. U prometnim gužvama, kad imate dovoljno vremena, pritisnite rukama plafon vozila i držite ih tako do šest sekundi. Potom opustite mišiće i duboko udahnite.

Ispružite noge koliko možete i uprite – naravno, ne papučicu gasa – napnite mišiće nogu, također oko šest sekundi.

Stavite ruke iza naslona za glavu i primite ga! Potom, naslonite glavu i ostanite tako – isto šest sekundi.

Ove vježbe će vam pomoći da se relaksirate kad sjedite u automobilu – savjetuje njemački Institut Goslar, a prenosi HAK revija.

Autor:
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.