Foto: Ronald Gorsic / CROPIX

‘NAJLUĐI RAČUN’: Banka naplatila nekorištenje POS uređaja? Iz banke za Dnevno progovorili o bizarnom računu!

Autor: Dnevno/ V.K

U Facebook grupi “Inicijativa ‘Glas PODUZETNIKA’-zahtjev za donošenje efikasnih mjera!” osvanula je objava u kojoj se tvrdi kako je vlasniku male knjižare naplaćena naknada za nedovoljnu uporabu POS uređaja u 3.mjesecu kada je knjižara zatvorena odlukom Nacionalnog kriznog stožera. Iz banke za Dnevno poručuju kako ta informacija nije točna.

Hrvatsku je pogodila zdravstvena i ekonomska kriza uslijed epidemije virusa COVID-19. I dok se većina slaže kako se država uspješno bavi zdravstvenom krizom, malo je onih koji će pohvaliti Vladine mjere za pomoć ekonomiji. Dapače, Vladin paket mjera naišao je na salvu kritika sa svih strana, osobito od strane poduzetnika koji su zbog ove krize na koljenima. Od Vlade su dobili tek odgodu nekih davanja. Svjetlo na kraju tunela nazire se ipak s vijesti o osnivanju kriznog stožera za ekonomiju, a dok se čeka rasplet ove za sada zabrinjavajuće priče, nemali broj poduzetnika organizirao se u facebook grupi „Inicijativa ‘Glas PODUZETNIKA’-zahtjev za donošenje efikasnih mjera!“. Ova grupa izvor je informacija i mjesto za raspravu mnogima od njih, a ne rijetko se mogu pročitati i iskustva poduzetnika i radnika koji svjedoče o zaista apsurdnim situacijama u koje ih većinski dovede država.

Na jednu takvu objavu naišli smo jutros – pod naslovom „NAJLUĐI RAČUN“. U objavi se prenosi iskustvo vlasnika malene knjižare iz Šibenika koja je trenutno kao i niz drugih poslovnih objekata zatvorena. Unatoč tome, RBA je dostavila vlasniku račun od 100 kuna penalizacije, kao naknadu za nedovoljnu uporabu POS uređaja za 3. mjesec u kojem je epidemiološka situacija u Hrvatskoj dovela do zatvaranja svega osim prehrambenih trgovina i ljekarni. Račun kojeg se ne bi posramili niti u Sjevernoj Koreji, stoji u objavi.

Radi li se o neosjetljivosti banke za društveni trenutak ili nesporazumu, automatizmu upitali smo banku na koju je kritika upućena.

Iz RBA nas uvjeravaju da je račun klijentu kojeg spominjemo u objavi dostavljen za korištenje usluge POS uređaja za mjesec veljaču, prije nego što je Nacionalni stožer civilne zaštite implementirao mjere zatvaranja poslovnih objekata. Nadalje, poručuju iz banke kako su itekako svjesni trenutka i kako su iz razloga da se pokaže društveno odgovorna uloga te razumijevanje prema klijentima u ovim otežanim okolnostima poslovanja, donijeli odluku o ukidanju naknade trgovcima koji u vrijeme trajanja COVID-19 krize, počevši od 01.03. te zaključno s 30.06. neće ostvarivati promet na POS terminalima.

Iz Raiffeisen banke komentirali su naš upit.

“Klijentu kojeg navodite u vašem upitu dostavljen je račun za korištenje usluge pos uređaja za mjesec veljaču, dakle za korištenje usluga mjeseca dana prije nego što je Nacionalni stožer civilne zaštite implementirao mjere zatvaranja poslovnih objekata uslijed epidemiološke situacije.

Upravo iz razloga da se pokaže društveno odgovorna uloga te razumijevanje prema klijentima u ovim otežanim okolnostima poslovanja, Raiffeisen banka donijela je odluku o ukidanju naknade trgovcima koji u vrijeme trajanja COVID-19 krize, počevši od 01.03. te zaključno s 30.06. neće ostvarivati promet na POS terminalima”, stoji u njihovom odgovoru.

 

Autor:Dnevno/ V.K
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.