ZNANSTVENIK UPOZORAVA: ‘Ovo vam prešućuju! Zemlja se suočava s teškom katastrofom, oslabljen je naš planetarni štit’

Autor: Z.G./Dnevno.hr

Naš planet Zemlja ima prirodni štit koji nas štiti od Sunčevih erupcija, a zove se magnetosfera. Međutim, polovi Zemlje u stalnom su pokretu, a zauzvrat slabe prirodni štit planeta.

Solarne oluje događaju se kada se magnetska energija nakupi u okviru Sunca, a zatim se ispusti.

Kada je oluja otpuštena, magnetska energija može pucati prema Zemlji s elektronima koji putuju k nama milijunima kilometara na sat.

Znanstvenici vjeruju da smo drastično nespremni za solarne oluje – koje se zbivaju otprilike jednom u 11 godina, ali na Zemlji rjeđe.

Joseph Pelton, bivši dekan na Međunarodnom svemirskom sveučilištu, napisao je u članku objavljenom u časopisu “Room”: “Tijekom posljednjih pola stoljeća, svijet je konačno počeo učiti da masivni asteroid ili udar kometa može stvoriti kaos i propast, možda na planetarnoj razini”.

“Ali, ono što nemamo jest globalno razumijevanje da je mnogo veća vjerojatnost da s vremenom raste opasnost te da postoji veoma realna kozmička opasnost od onesposobljavanja naše električne rešetke, tj. od uništenja ključnih satelitskih sustava za komunikaciju, navigaciju i obranu.

Vrijeme je da oni koji vode naše svemirske agencije razmotre kakve tehnologije mogu osmisliti i provesti da spase Zemlju i ljudsku vrstu.

Da stavimo točku na to, sada je vrijeme za njih da počnu obavljati svoju istinsku misiju da spase Zemlju”, zaključuje Pelton.

Autor:Z.G./Dnevno.hr