Ilujstracija/Screenshot

ZABORAVITE NA SVEMIR! Ugledni znanstvenik uputio zabrinjavajuću poruku: ‘Evo zašto smo osuđeni zauvijek ostati na Zemlji!’

Autor: Z.G./Dnevno.hr

Ugledni kanadski energetski stručnjak češkog podrijetla, čije knjige Bill Gates rado čita i drži ih na svojim policama, smatra da Elon Musk živi u zabludi i da nam nema života na drugom planetu osim na Zemlji.

Elon Musk želi dohvatiti zvijezde, odnosno ‘proširiti svjesnost izvan Zemlje’, i ima kompaniju posvećenu tom cilju: SpaceX. Ta je tvrtka upravo otkrila svoje planove za osvajanje Marsa, koji Musk namjerava učiniti ljudima ugodnim mjestom za život.

Međutim, njegov plan ima barem jednog velikog kritičara: uglednog energetskog znanstvenika Vaclava Smila, autora desetaka knjiga o različitim znanstvenim temama. U nedavno objavljenom dokumentarcu o Billu Gatesu, ‘Inside Bill’s Brain: Decoding Bill Gates’, ovaj kanadski znanstvenik češkog podrijetla nazvao je Muskove planove ‘zabludom’.

Gates je veliki obožavatelj Vaclava Smila i pročitao je svaku njegovu knjigu.

‘Ako je riječ o zdravstvu, energetici, klimatskim promjenama.. postoji li kakva dobra knjiga o tim područjima, pobrinut ću se da je pročitam’, odgovorio je u dokumentarcu Gates na pitanje kako bira knjige koje će čitati.

‘Vaclav Smil piše takve knjige s područja energije”, rekao je Gates u dokumentarcu stojeći i ispred police pune Smilovih knjiga. ‘Cijeli je život proveo proučavajući ovu tematiku.’

Smil se pojavljuje u dokumentarcu i iz njegovih se riječi da zaključiti da on nije obožavatelj Muskovih planova za osvajanje svemira. I da to svakako nije rješenje za klimatske promjene koje nam se događaju na Zemlji.

‘Zemlja je jedini planet koji imamo, Moraš živjeti u zabludi kao Elon Musk da bi mogao pomisliti kako možemo Mars prilagoditi sebi i napustiti ovaj planet. Mi nikad nećemo napustiti ovaj planet’, bio je odrješit Smil.

Predstavnici tvrtke Musk i SpaceX nisu imali komentar, piše Business Insider. Musk je dosad više puta govorio o planovima premještanja čovječanstva na druge planete i teraformiranju Marsa za život ljudi.

U kolovozu je tvitao poruku ‘Nuke Mars’, misleći pritom kako bi bilo poželjno nuklearnim naoružanjem bombardirati polove Crvenog planeta i tako stvoriti atmosfera pogodnu za život ljudi.

Autor:Z.G./Dnevno.hr