Screenshot/Youtube

(VIDEO) Dvoje znanstvenika ubijeno čim su javili Rusima da su otkrili mjesto u svemiru gdje borave bića poput bogova!

Autor: Z.G./Dnevno.hr

Kremljom kruži izvještaj obavještajne agencije SVR u kojem se navodi da su od Specijalnog astrofizičkog opservatorija (SAO), smještena u okrugu Zelenčukskaja, dobili službeni zahtjev da se istraži tajanstvena smrt čuvene britanske astrofizičarke dr. Natalie Christopher.

Misterij koja je započeo 5. kolovoza kada je dr. Christopher nestala iz svog hotela na grčkom otoku Ikaria, nastavila se kada je objavljeno da ju je “ubio divovski kamen” dok je džogirala.

Natalie Christopher

No još se ne zna zašto su na njenoj posteljini u hotelskoj sobi, koju je dijelila sa svojim dečkom, pronađene krvave mrlje. On je rekao da je riječ o krvarenju iz nosa.

Njezina tajanstvena smrt dogodila se manje od 48 sati nakon što je kontaktirala astrofizičare SAO s kojima je radila u vezi s mogućim izvanzemaljskim signalom iz dubokog svemira, koji su otkrili 15. svibnja 2015. i kojima je zapanjujuće izjavila da njezini nalazi ukazuju da signali proistekli iz dubokog svemira pripadaju civilizaciji tipa V Kardaševe skale – civilizaciji koja “prelazi granice spekulacija zasnovana na trenutnom naučnom razumijevanju i koja možda nije moguća te čija bi bića mogla biti poput bogova te bi stoga mogli manipulirati svemirom po svojoj želji”.

Naime, dana 21. svibnja 2009. tim astrofizičara predao je Sveučilištu Cornell (Ithaca, New York, SAD) svoj istraživački rad pod nazivom “Gravitacijski objektiv, svjetlosna infracrvena galaksija IRAS F10214 + 4724 promatrana sustavom XMM-Newton”, pri čemu su sumnjali da bi taj višak svjetlosti mogao ili biti lažan ili pak nije povezan s tom infracrvenom galaktikom.

Sumnji se 3. kolovoza 1999. godine, suprotstavio drugi tim astrofizičara koji je pak Sveučilištu Oxford predao svoj istraživački rad pod nazivom “Preferirano uvećani aktivni nukleus u IRAS F10214 + 4724 – III. VLBI Opservacija radio jezgre” gdje su o tajanstvenoj blistavosti rekli: “otkrivamo ono za što tvrdimo da je zatamnjena aktivna jezgra”, a nalaz su potvrdile tri ruske stanice: Svetloe, Zelenčuk i Badari.

Natalie Christopher i njezin tim astrofizičara 1. listopada 2013. predali Sveučilištu Cornell svoj istraživački rad u kojem su opisali tu misterioznu svjetlost kao da je potpomognuta nesagledivom snagom čiju dimenziju ljudski umovi ne mogu razumjeti.

Zelenčuk RATAN-600 radioteleskop 15. je svibnja 2015. otkrio tajanstveni signal koji emitira zvijezda u zviježđu Herkulu, udaljena je 95 svjetlosnih godina od Zemlje – čije su implikacije ukazale na mogućnost civilizacije daleko naprednije od naše vlastite. Ta otkrića Rusija je odmah podijelila s astrofizičarima diljem sveta, uključujući dr. Christopher.

Dr. Nikolaj Kardašev, vrhunski ruski astrofizičar, kojega je kontaktirala Christopher, također je pronađen mrtav.

Za motive ubojstava vjeruje se da je strah zapadnih naroda kako će islamski svijet reagirati na otkriće da su znanstvenici dokazali da raj postoji.

Ruska pravoslavna crkva izjavila je da je važno napomenuti da zapadne strahove da će islamski svijet biti “preplašen” otkrićem civilizacije tipa V., treba smatrati neutemeljenim jer ne odgovaraju muslimanskom konceptu raja koji oni nazivaju dženet. To je više duhovno-eterično nego fizičko postojanje.

No, isto se ne bi moglo reći za koncept kršćanskog raja čiji bi fizički atributi Civilizacija tipa V. na Zemlji pokazali svoju nespojivu moć sličnu bogu točno opisanu u proročkoj Knjizi Otkrivenja – gdje se opisuje fizički dolazak na Zemlju grada zvanog “Novi Jeruzalem” čije su dimenzije zapanjujuće.

Zato se i više nego vjerojatnim čini da su dr. Christopher i dr. Kardašev ubijeni zbog straha da će ovo otkriće zapaliti nezaustavljive strasti kršćanskih naroda diljem svijeta.

Nikolaj Kardašev