Screenshot/Youtube

Skupina znanstvenika tvrdi: ‘Imamo jasne dokaze da nismo sa Zemlje! Ovaj planet nije naš pravi dom!’

Autor: ZG/Dnevno.hr

Skupina znanstvenika koje je vodio Chandra Vikramasing još 2014. godine objavila je teoriju po kojoj se sjeme života može prenijeti kroz svemir, što bi mogao biti način na koji je nastao život na Zemlji. Nakon što se posebno dizajniran balon vratio iz stratosfere s visine od 27 kilometara, na balonu su pronađene dvije vrste mikroskopskih algi za koje se smatra da nisu podrijetlom sa Zemlje. Pofesor Vikramasing zaključio je da život nije ograničen na naš planet, kao i to da ne potječe sa Zemlje nego je došao iz svemira.

Druga skupina znanstvenika koje je predvodila profesorica Sandra Pizzarello, pronašla je do sada nepoznate organske spojeve u meteoritu koji je eksplodirao nad Kalifornijom 2012. godine.

Također je važno otkriće koje je objavio znanstvenik Nir Goldman koji se koristio simulacijama na superračunalima da bi pokazao da postoji mogućnost da su aminokiseline dospjele na Zemlju preko kometa. Takvi rezultati povisuju vjerojatnost da život postoji i izvan Zemlje, tj. u cijelom Sunčevom sustavu.

Ekolog Ellis Silver navodi da postoje dokazi da ljudi nisu nastali na Zemlji, ali ne i da su svi došli istovremeno. On temelji svoje argumente na ljudskoj fiziologiji tvrdeći da su izvanzemaljci doveli ljude na Zemlju prije 10.000 godina.

On je objavio knjigu “Ljudi nisu sa Zemlje” u kojoj je iznio navedene dokaze ne bi li potaknuo na raspravu o ovoj temi.

Ellis ističe da oni koji su nas doveli na Zemlju nisu mogli znati da planet neće uspjeti zadovoljiti baš sve naše potrebe. Kao primjer navodi se bol u leđima koji može biti znak da smo se prvobitno razvili na planetu na kojoj je gravitacija slabija. On napominje i da ljudi imaju 223 dodatna gena koje nijedna druga vrsta ne posjeduje, a ne postoje ni fosili koji bi potvrdili cijelu priču. Smatra da je čovjekov biološki sat podešen na 25 sati, a da je primoran na Zemaljski ciklus od 24 sata. Odatle mnogi problemi koji prate čovjeka.

U ovoj priči dodatna je nepoznanica to što još nikada nisu pronađeni neposredni ostatci ili fosili od direktnog čovjekova pretka. Jednostavno rečeno, nema dovoljno dokaza da se današnji čovjek razvio od samog početka na Zemlji. Tvrdi da je jasan znak da čovječanstvo nije bilo spremno na uvjete života na Zemlji, upravo činjenica da smo kronično bolesni, smeta nam Sunčevo zračenje, odbojni smo prema sirovoj hrani itd.

Opet, s druge strane, on kaže da bi Zemlja mogla biti svojevrstan zatvor za ljudsku vrstu, jer smo, kako se čini, prilično nasilni po prirodi. Po Silverovim tvrdnjama, čovječanstvo je razvijeno do Homo sapiensa na nekom drugom planetu, a zatim je dovedeno na Zemlju prije 60.000 do 200.000 godina.

Autor:ZG/Dnevno.hr