Štedljiv sportaš, s benzinsko-električnih 245 KS, stotku lovi za 6,9 s i vozi 60 km samo na struju

Autor: Auto Doktor

Volkswagen Golf 8 još nije stigao na tržište, a rafalno se najavljuju nove opcije. Da će hibridni pogon biti glavni adut, potvrđuju dvije najavljene PHEV verzije. Riječ je, dakle o izvedbama s kombiniranim turbobenzinskim i električnim pogonom (plug-in-hybrid-vehicle) te mogućnošću dopunjavanja litij-ionskih baterija iz električne mreže.

Osnovna Volkswagen Golf eHybrid s hibridnih 204 KS, jednake sinergijske snage (150 kW) kao što je imao dosadašnji Volkswagen Golf GTE, ali 50 posto većeg kapaciteta litij-ionskih baterija, povećanog s 8,7 na 13 kWh, dakle za 50 posto.

Zanimljivo, benzinska je komponenta 1.4 TSI sa 150 KS (u overboostu 160 KS), jer nije bilo potrebe za složenijim i skupljim 1.5 TSI, čiji sustav isključivanja dva od četiri cilindra u vožnji, u ovoj koncepciji nema smisla. Naime, “pametan” upravljački modul hibridnog sustava, kad nema potrebe za njegovom snagom (u čistom električnom modu, pri vožnji kontinuiranom brzinom, pri usporavanju i kočenju) isključuje turbobenzinski motor (dakle sva četiri cilindra!). Taj model do stotke ubrzava za 7,6 sekundi.

Samo na struju moći će prijeći 60 km, a najveća je brzina u čisto električnom programu (EV), radi postizanja poželjne autonomije, ograničena na 145 km/h (90 mph). Druga verzija, o kojoj je ovdje riječ, je novi Volkswagen GTE, na bazi “Osmice”.

 

Autor:Auto Doktor
Komentari odražavaju stavove njihovih autora, ali ne nužno i stavove portala Dnevno.hr. Molimo čitatelje za razumijevanje te suzdržavanje od vrijeđanja, psovanja i vulgarnog izražavanja. Portal Dnevno.hr zadržava pravo obrisati komentar bez najave i/li prethodnog objašnjenja.